Self-Service Portaal

Automatiseer bedrijfsprocessen, ontsluit relevante data vanuit je back-office systemen en digitaliseer de interacties met je klant. Allemaal in een maatwerk online Self-Service Portaal. Wij ontwikkelen user-driven online portalen waarbij klantbehoeften en gebruiksvriendelijkheid altijd centraal staan. 

Verbeter je klanttevredenheid

  • Maak informatie 24 uur per dag beschikbaar
  • Geef je klant inzicht en grip op zijn diensten
  • Til je service naar een hoger niveau

Vergroot je klantbetrokkenheid

  • Vergemakkelijk de contactmogelijkheden met je organisatie
  • Word altijd en overal toegankelijk
  • Intensiveer de communicatie met je klanten

Verhoog je omzet en efficiency

  • Bespaar tijd door het digitaliseren van bedrijfsprocessen
  • Verbeter de efficiency door gerichter klantcontact
  • Benut de mogelijkheden van cross- of up-sell
Afbeelding
Solvy Development
Techniek

Intelligent aan de achterkant

Qua techniek gaan we in onze aanpak uit van een ‘right tool for the job’ benadering. We ontwikkelen Self-Service Portalen met:

 

  • Applicatie framework Laravel en Symfony
  • Front-end frameworks React (Native)
  • Headless CMS'en met o.a. Storyblok
  • Enterprise CMS inrichting met Drupal

 

We kiezen altijd voor een architectuur die je in staat stelt verschillende databronnen te combineren en aan te bieden. We hebben bovendien veel gespecialiseerde kennis over het ontsluiten van data vanuit verschillende databronnen naar intuïtieve dashboards, API ontwikkeling en functionaliteiten zoals SSO, etc.

Ontdek ons succesverhaal op locatie bij onze opdrachtgever

Hoe interessant zou het zijn om onze klantcases in actie te zien. We delen graag de successen die we samen met onze opdrachtgevers hebben behaald.


Wat kun je verwachten van een case bezoek: 
 

  • Een diepgaand inzicht te krijgen in de uitdagingen waarmee onze klant werd geconfronteerd.
  • Te ontdekken hoe onze Self-Service Portals op maat hebben bijgedragen aan het transformeren van hun bedrijfsprocessen.
  • In gesprek te gaan met de belangrijkste stakeholders en getuige te zijn van de tastbare voordelen die ze hebben behaald.


Dit bezoek zal niet alleen een kans zijn om te leren hoe onze oplossingen in de praktijk werken, maar ook om te begrijpen hoe we op maat gemaakte oplossingen kunnen ontwerpen die aan de specifieke behoeften van jouw organisatie voldoen.


Als je geïnteresseerd bent om ook een bedrijfsbezoek met ons te doen, neem dan contact met ons op.

Afbeelding
Retrospective